Saturday, February 02, 2013

Bila jadi jurugambar x rasmi...

Assalamulaikum & Salam Sejahtera

pada 26/1/2013 lalu bertempat di Kg. Bendang Baru, Simpat Empat, Perlis aku telah menghadiri jemputan keduri kahwin senior semasa belajar di UTHM.. nk di pendekkan cerita aku pinjam camera pak menakan aku tok amek gambar hari bermakna buat senior aku Wawako.. let's layan the gambar...

wan tgh setting cam Nikon D3000 ( ptot nyer ak bawak cam ni jugak tp tertinggal kt rmh )

wan & wawa

dr kiri : Akim, Nana, Wawa the Bride, Wan
Bawah : aku

dgn kawan

Kak Nana & bunga telor

bersama rakan sepejabat


tenung bunga yg makin layu

gaye2 arab skit...

on the phone


ketibaan pengantin lelaki & rombongan

senyum la skit kate pengantin lelaki
eh!? pengantin laki terpijak kain ke??

minum dulu....

style

hanya di meja pengantin

Kak Wawa : aku da geram nih..... 

sedap korek idung nih... xde org prasan kot...

Jom Test Drive Lamboghini Super Trofeo kat SINI

Kak Wawa : haa cpt mkn nih...
Abg Fadhli : siyesly???




berbesan...


manja

1 happy family at home...

SELAMAT PENGANTIN BARU...

MOGA BERBAHGIA HINGGA KE ANAK CUCU CICIT...


Kongsikan kecerian Tahun Baru Cina dgn Ang Pau yg MISTERI & Topup FREEEE!!! ini bukan SPAM yer kwn2..

0 da sign...anda???:

Pages

NuffX