Saturday, January 22, 2011

Jangan mencari yg terlalu sempurna....

entry ni utk membetulkn anggapan sesetengah pihak pd entry sblm nih...klik sni..
mesti ade yg pikir aku mencari Miss Perfect
ape yg aku tulis pd entry tu x bermakna aku mencari yg sempurna..
nobody perfect...
lelaki & wanita dijadikn utk saling melangkapi...

Perempuan-perempuan yang keji untuk laki-laki yang keji dan laki-laki yang keji untuk perempuan-perempuan yang keji. Sedangkan perempuan-perempuan yang baik untuk laki-laki yang baik dan laki-laki yang baik untuk perempuan-perempuan yang baik". [Surah al-Nur, ayat 26]

sebaik2 manusia pasti ada kejahatan....
sejahat2 manusia pasti ada kebaikkan...

aku sendiri x baik mane...
ade salah silap...
bg aku cukup 'dia' yg sedap mata memandang, hormat org tua & terima aku seadanya..


mampu ke aku melupakn si dia??
cik fafaz jgn salah sangke pulak yer...huhuhu.....

5 da sign...anda???:

NFA said...

mampu punyaaaa.
insyallah.

(:

kaizen said...

hmm...
hope so....
did u find hidden msg that i told u????

aiSyah (", said...

jgn mcari yg tlalu sempurna..tp cri lah yg terbaek :)

kaizen said...

aisyah, yg terbaik tu la yg ssah nk cari....

NFA said...

what hidden msg?

Pages

NuffX