Friday, January 21, 2011

Aku & PPD

ok entry kali nih ak nk lepas geram...
psal ape?? psal PPD...
PPD tu bkn Pejabat Pendidikan Daerah k??
PPD tu stand 4 Pusat Pengajian Diploma

sem ni la ak rase serabai gler berurusan dgn ofis kt U nih...
gler btol....

situasi 1 :
khamis-13/1/2011
aku : Assalamualaikum...(baik la konon), kak nk amek borang tok short sem ade?? ngan borang extend skali...
kerani : jap ek..(menuju ke telefon pjbt dan bergayut begitu lame)
lepas 15minit
kerani : awak dtg esok boleh?? borang tu baru je kami minx..so ptg ni baru smpi....
aku : ok...

situasi 2 :
hujan lebat lepas solat jumaat-14/1/2011
smpi depan kaunter PPD yg tutop..keluar kerani smlm....
tampal notis 

semua staf sedang bermesyuarat

kerani : awak nk ape??
aku : borang short sem/extend ade??
kerani : oo..awak yg smlm dtg tu ek??
aku : haa...(dlm hati siot jer!!!)
kerani : dtg mggu depan boleh?? kami nk meeting & borang tu pon x dpt lg...

situasi 3 :
rabu-19/1/2011
aku : kak, borg tok short sem/extend ade??
kerani : oo..kamu yg aritu ek??
aku : ye kak..(muke menyampah...)
kerani : jap ek...(g amek telefon gayut smbil type2 kt PC ofis...)
lepas 20 minit..
kerani : ni borangnye...(amek dr printer dan bg kt aku...)
aku : borang extend??
kerani : amek kt PPA....
aku : ckp la awal2!!! (dlm ati)

aku blah dgn muke x puas ati smbil dlm ati ckp "kalo aritu setel kn senang!!! print je pon!!!"


0 da sign...anda???:

Pages

NuffX