Wednesday, July 01, 2009

kau pergi menghadap Ilahi akhirnya....

sedang ak menapak dr ktm sg buloh ke msjd berhampiran tuk menunaikn solat maghrib...
hp ku bergetar menunjukkn msg msuk...

msg :

makluman buat sahabat2 anak perempuan kami Aidilia Hilda Zyrill Azahar
diharap dapat menyedekahkn Al-fatihah buat arwah yg telah selamat pulang ke rahmatullah
menemui Penciptanya tepat jam 3.00 a.m pd 28 Jun 2009
Al-fatihah juga buat arwah suami Dato' Zyrill Azahar agar roh mereka tenteram disisi-Nya
dr Datin Evi Deana sekeluarga

tatkala itu ku rasakn gelap dunia ini...
kakiku lemah tuk terus melangkah...
ku cuba menghubungi melalui no hp dia...
namun hampa...
ku teruskn jua langkah ke msjd...
selesai saja solat ku sedekahkn Al-fatihah buat arwah...
hati ku menangisi pemergiannya....
aku x dpt menunaikn permintaan terakhirnya....
arwah minx aku topupkn tok no dia...
aku pon time tu xde duit sgt...
hmpir seminggu ak x dpt tunaikn hasrat dia....
lpas tu dia minx break...
x lme lpas tu ak dpt msg dr saudara dia...

msg :
Salam, sye nk inform pd awk yg kdit hilda tamat tmpoh arini...
dy now kt sepital da 2 weeks, she's fine now dun wory eyh!
K thanx..- meyla

aku cuba call tiap2 hari...
aku topupkn no dia...
ak hntr msg n tggu dia membalas msg...
namun hampa....

skrg ku tahu yg permintaan itu menjadi igauan terburuk dlm hidup ini...
i love u 4eva...

10 da sign...anda???:

fafa said...

al fatihah.
sabr la k.

fafaz said...

salam takziah..
terharu aku..


;(

adibahrisha said...

innalillah..omg..is she ur gf? u, im sory. takziah ya. i doa roh nya tenang kat sne. u jgn cmni. u sad nnti dia lagi sad.

berdoa selalu utk dia k.

nedd said...

innalillah.....takziah....

masterzul said...

Salam Takziah...
Semuanya dah ditentukan oleh Allah... Semoga rohnya ditempatkan dengan org2 yg beriman...
Al-fatihah

dell~ said...

takziah

lamkasorous said...

bismillahirohmanirohim..
alhamdulillahirobbilalamin..
arrohmanirrohim..
malikiyaumiddin..
iyyakanakbuduwaiyyakanastain..
ihdinassirotolmustakim..
sirotollazinaaan'amtaalaihim,
groigrilmardubialaihim,
waladdolin..
amin..

yang ikhlas..
onga&paih&banglong

shinawawa eyenie said...

takziah..
bersabar ler..

shinawawa eyenie said...

takziah..
bersabar ler..

Anonymous said...

hatim.... sue harap atim sabar banyak2...sedih dengar kisah ni.... nanti ade masa sue taip tentang kisah hidup su pulak....tdi jenuh nak membaca yer...begitu panjang...huhu.....


hatim jgn patah smnagt ea........
xtau nak cakap ape lagi..... u be my frenz.....

Pages

NuffX