Thursday, January 19, 2012

Real Meaning of KTM [ST]

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

KTM stand for Keretapi Terlambat Malaysia

korg jangan tipu la kalau korg naik KTM x merungut....

*untuk yg suke photoshoot2 tu baik korg join CONTEST ni....

11 da sign...anda???:

Aini Azman said...

sgt betolllL!!hahaha

Atiqah Wadiah said...

haha~kecik hati klu pihak KTM baca nih..hehe :p

jefri said...

sokong....klau dia buat hal mmg merana....

Allya Riff said...

baiklah naik ETS ! weehee :D

cici tembikai said...

sokongggg-.-''

paling tak boleh blah masa dah kembang kuncup hidung sebab konon keretapi dah nak sampai tetiba "xxxxxxxxxxxx dibatalkan" -.-'' ye saya suka dok lama2 kat tempat gtuhh

kaizen said...

atiqah wadiah : xpe ktm terpakse terima hakikat

aini & jefri : anda mmg pengguna ktm tegar kn??

allya : ets tok jln jauh kot...

cici : leh wat hobi kn?? hehehe

Firdaus® said...

hahhaha..aku mmg tak pernah balik umah waktu cuti semester nai kketapi..sgt2 lembab..aku naik bus je..nice entry..kui33

btw do follow my blog ea~

NIZAM said...

ingtkan aku je merungut pasal ktm ni.

qlah said...

erk , tak pernah naik kereta api seumo hidup . kasihankan aku =_='



p/s: jum , kau belanja aku nak ?

nurkaloi said...

hahahah like
tp nk wat cmne
tu yg pling senang

emy zulaiha said...

memang! bencik kn nek ktm! :(

Pages

NuffX