Sunday, September 30, 2012

I was so busy and will become more busy...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Hampir 4 bulan blog ini terbiar (entry terakhit pada 27 Jun)... bermula dengan final exam sem 1 aku sebagai pelajar degree... kemudian sibuk dengan MASUM 2012 yg berlangsung di UTHM... kemudian bulan Ramadhan pon menjelma... sedar x sedar Syawal datang & berlalu bergitu sahaja... dan yang terakhir Kejohanan Pencak Silat Piala TPM 2012... kalau korg tgk timeline life aku mmg korg rase mcm xde life, tapi bagi aku itu adalah normal. 

Selesai Kejohanan Pencak Silat Piala TPM bermulalah kehidupan aku sebagai seorang student. Semester ni menjadi makin mencabar kerana 2-3 kelas ak berlainan dari kelas kawan2 yang 1 seksyen dgn aku. Ini semua terjadi gara-gara masalah pengecualian kredit a.k.a transfer credit

Insya-Allah... bermula minggu ini aku akan update blog ni secara mingguan (juga blog yg 1 lg...)

Semoga kita sama2 berjaya di dunia & Akhirat.... Amin.....


0 da sign...anda???:

Pages

NuffX