Thursday, October 06, 2011

Soalan & Jawapan YANG BODOH [ST]

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Soalan :

HUDUD Wajar atau Tidak??

Jawapan : 


*Hilang respek aku kat Heliza dengan jawapan dia yang macam tu...

*Iklan Blog* --> Blogger beri SEBAB girl yg CUN+COMEL single-mingle
*Jom tengok 5 YouTuber Malaysia paling femes...

13 da sign...anda???:

diana said...

sebab depa tau kalau yang nak kena pun golongan macam depa tu la..

Redbloodsnow said...

EH..heliza jwp gitu ke? whoaa! panas ni

THE LEKAT LEKIT STORY said...

Hukum x pernah berubah mengikut arus zaman.. Tak berani nak pertikaikan walau masih jahil dlm bab hukum hakam ni

Qaseh dalia adelia said...

kita hanya manusia biasa yang penuh dengan kesilapan .. jangan puja seseorang bila dia bagus kelak bila dia membuat kesilapan kita hilang rasa hormat .. =)

semoga semua kesilapan2 mereka di jadikan satu pengajaran ...

NuReLLe said...

sebabtu lah wardina tegur.."jangan komen kalau tak berilmu..baik senyap je dari mempamerkan kebodohan diri.." hurmmm..

RinsyaRyc said...

memang wajar.. hukuman yang di tetapkan Allah sah digunakan sampai bila2...

fyna said...

dia ckp pa? =.=

Diary oF Mine said...

sy xda ilmu dalam hal ni... so, no komen.. huhu...

Cik Suriz said...

apa heliza jawab?

aleen aiden said...

alin suke tweet dari wardina yg menyentuh pasal isu nih.hu3

Afiqa Dayana said...

err jawapan heliza yg mane ? hehe

fae jamal said...

heliza jawab ape??

RinsyaRyc said...

haha.. mana2 dia lah.. heliza2.. *geleng kepala*

Pages

NuffX