Monday, January 24, 2011

falsafah/falsampah cinta

adat bg org bercinta...
mesti keluar ayat2 jiwang dr mulut mereka...
jom kte tgk falsafah atau falsampah org bercintan...

1. aku sanggup buat ape saje utk dia...
2. u jump, i jump (teori titanic)
3. kerana dia...
4. segalanya dia...
5. tanpa dia....
6. asalkn dia bahagia...

byk sgt kalo aku nk listkn semua kt sni... korg pon bercintan gak kn?? so ape kate korg tmbh kt komen bwah nnt...sblm tu aku nk komen skit...

1. aku sanggup buat ape saje utk dia... : falsafah nih utk org kaye2 je kot..yela bf/gf yg kaye jer mampu utk tunaikn permintaan psangan masing2...bg yg berpendirian@krg mampu ini dipggil falsampah

2. u jump, i jump (teori titanic) : falsafah utk mereka yg gler cintan dgn pasangan memasing...falsampah utk mereka yg berpendirian@beragama krn x semestinya segala ape yg bf/gf kita buat tu betul...

3. kerana dia... : falsafah ni ikut keadaan...contohnya seorg bf/gf berubah menjadi baik krn pasangan mereka so xpe laa...tp akn jdi falsampah kalo bf/gf tu buat sesuatu sbb sayangkn bf/gf de, contohnya kalo sorg pompn menyerahkn tubuh badan krn sayangkn bf dia tu mmg FALSAMPAH!!!

4. segalanya dia... : falsafah bg mereka yg terlalu obses dgn bf/gf dorg, bg dorg bf/gf dorg la yg paling best..paling sempurna...paling mcm2 lg.....falsampah bg mereka yg berfikiran secara logik 

5. tanpa dia....: falsafah bg org tgh angau, sehari kalo x tgk muke bf/gf rase cam x lengkap hidup..klo x tgk muke mesti nk msg/call...falsampah bg org yg berfikiran 'xde matinye aku kalo dia xde..' & mereka yg beragama 'Allah kn ade...'



6. asalkn dia bahagia... : falsafah bg mereka yg sgt2 mencintai seseorang, biar perit mane pon hati mereka asalkan org yg mereka cintai tu bahagia...falsampah bg org yg x dpt menerima kenyataan bila cintanya ditolak, nmpk sgt dia x mencintai seseorg tu sepenuh hati sbb bila kita mencintai seseorg tu dgn sepenuh hati kita dah pun bersedia utk dilukai & disakiti...

ni semua falsafah yg aku dpt dr mbr2...
kalo ade salah silap jgn marah...
n kalo ade falsafah/falsampah korg sendiri sila2 la share kt komen bawah ni...
falsafah aku??
aku x bercinta lg so xde falsafah/falsampah....hahaha

*aku baru jer melalui hujung mggu yg bosan tp membahagiakn....lalala....

0 da sign...anda???:

Pages

NuffX