Wednesday, February 23, 2011

Manifesto...

Assalamualaikum & salam sejahtera..

tamat sudah proses pengundian dan keputusan pon kite sumer da taw...
UTHM sekali lg diperintah eh!? dipimpin oleh pro-A...
namun pro-A menang dgn x mencapai 2/3 kerusi yg dipertandingkan...
skali lg..ADE AKU KESAH!!?? klik <SINI>
korg da menang pon kn...
so skang in tiba mase tok korg tunaikn janji2 manis kt manifesto korg...
sblom MPP nih start keluarkn carta organisai dorg meh kite review manifesto2 dorg yg bertanding..
aku xnk tunjuk or tuju pada sape2 tp aku akn asingkn manifesto2 yg logik & yg x logik...
aku nk sgt3 dorg tunaikn ape yg dorg da janji x kire logik ke x...
sape swoh janji bukan2 kn??
yg korg lak...sape swoh skong n undi?? da taw benda yg dorg janji tu x logik...
lg maw sokong ke?? akai ada ka(loghat utara)??

manifesto LOGIK :

1. berusaha menambah & memperbaiki kemudahan pembelajaran
2. menambah pondok menunngu bas 
3. mohon penambahan kuota pelajar kanan utk tggl di kolej2 kediaman 

manifesto X LOGIK

1. mengubah PTPTN kepada biasiswa untuk  mahasiswa aktif & berprestasi pointer sekurang-kurangnya 3.5
2. memastikan kompleks sukan (kolam renang & gymnasium) boleh digunakan sepenuhnya menjelang 2012
3. melaksanakan sistem pemarkahan final exam yg efektif & saksama
4. memastikan techinician berada di makmal & bengkel (waktu kelas 5-7ptg)
5. memastikan fakulti di Kampus Bandar pindah ke Kampus Utama dgn segera

meh nk komen skit...
1. mengubah PTPTN kpd biasiswa untuk mahasiswa aktif & pointer minimum 3.5
helllllooooo...brape byk atlit yg korg kenal kt UTHM ni?? korg taw ke penglibatan dorg dlm sukan smpi peringkat mane?? aku cakap sebagai atlit k...dr dorg amek PTPTN baik dorg mohon biasiswa JPA atau pon biasiswa sukan..lg berbaloi...
2. memastikan kompleks sukan (kolam renang & gymnasium) boleh digunakan sepenuhnya menjelang 2012
nk tny la ni kn...korg ke yg buat kolam & gymnasium tu?? byk faktor nk diambil kira dlm sesuatu projek..blom tentu projek2 tu boleh siap on time..tgk jer stadium tu...ptotnyer siap awl thun 2010 tp siap nyer dekat ujung thun 2010...jgn kerana nk cepat kualiti terabai....
3. memastikan techinician berada di makmal & bengkel (waktu kelas 5-7ptg)
waktu 5-7ptg tu waktu org dah balik keje..jgn ingat technician ni goyang kaki jer 8pg-5ptg tu...korg pon klo g klas kol 5 tuh muke sumer dah cam cipan telan kapur jer...same la cm dorg...(ni aku dgr sendiri dr technician yg baik dgn aku...)


cukop2 la aku bg...korg pon boleh tgk sendiri(student UTHM) manifesto2 yg tah hehape....
mcm yg aku cakap kat atas...aku nk tgk MPP nih tunaikan janji dorg x kire logik ke x...
yela sape swoh memandai2  janji benda yg diluar bidang kuase sbg MPP tu...
patotnye menjanjikan benda yg berkaitan dgn kebajikan student tp benda2 mengarot jugak korg pilih....
bukan aku x cakap dlm entry b4 nih SINI>

*minx maaf la kalo ade yg terase...aku cakap berdasarkan ape yg aku nmpk..
*lecturer pon ade yg cakap manifesto korg mengarut...
*aku nk jugak taw UM/UKM/UIA/USIM nyer manifesto...
*Kak Nasuha tlg wat entry psal PRK UM leh??
*manifesto kawan aku lg bagos laa....meh tgk SINI

2 da sign...anda???:

faizlaster said...

wtf!

scratcher said...

aku da undi pak arab tu. nnt g kedai nasik arab mintak discount

Pages

NuffX