Sunday, February 27, 2011

Blogger2..ape dah jadi nih??

Assalamualaikum & Salam sejahtera

ape dah jadi kt dunia blog skang...
perang sesame sendiri??
atau mencari publisiti murahan??

baru2 ni kt SB(Sahabat Blogger) kecoh dgn tuduhan liar ke atas beberapa blogger pompn...
minx maaf aku ckap...mungkin ape yg blogger tu ckp betul dr beberapa aspek...
tp perlu ke smpi mengaibkn org??
ingat...kita nk menegur org pon ade adab...

ape pon aku akan tgk keadaan ni dan aku akn ulas sikit pasal isu2 yg dikatakn...

*nobody perfect
*harap2 sumer blogger berfikiran positif terhadap mangsa & pemangsa
*bersabarlah & bawak bertenang ok...

11 da sign...anda???:

ann said...

setuju dgn kamoo!

ann said...

setuju dgn kamoo!

CiK GorGeouS ! said...

kadang2 orang cakap pakai hati, tak nak seLaras dengan akaL...perantara tuh yang buat isinyaa dipesong syaitan..huaaa~xpaham betoL~

SyafiqRidhwan said...

mentaliti orang zaman sekarang.
makin dihalang, makin dibuat. kan?

Eija Hassan said...

wahh,BK boleh jd pembahas ni.HAHA

kaizen said...

eija : ni pndangan sy jer...

farhan said...

tuduhan apa....knapa pasal apa....mana saya tau...cite la

Finaz Jaafar said...

oh yess !!! setuju ! kite pown ad wt entri psl nih..ciss~

anyway,
http://www.1tube.my/video/1884/BLOGGER-IDOL-ANJURAN-TIAFAZUNIA-KINI-BERMULA
(memerlukan anda view and komen banyak2 ! )
tq=)

Qaseh dalia adelia said...

tak perlu cara kasar untuk menegur seseorang :D

adek ?ade adek laki nape ye ?hik2

kaizen said...

adek pompn xde??nk ngorat..wahahaha

Intan Safira said...

haha.. erm camtu la manusiaa..

Pages

NuffX