Wednesday, August 17, 2011

Lelaki Pilihan Wanita Se-Malaysia [Wordless Wednesday]

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Entry kali ini adalah BUKTI kepada entry Spontaneous Thursday yang lepas

sumber : Berita Harian
Kaum Adam diluar sana, anda mungkin kalah jika bersaing dengan 'mereka' yang di dalam gambar...

Kaum Hawa renung-renungkan yer....

PENGUMUMAN MENGENAI KONTEST!!!

setakat ini hanya ada 2 perserta bagi Kontess DUIT RAYA anjuran aku jadi peluang untuk memenangi DUIT RAYA masih terbuka bagi semua yang berminat untuk menyertainya. --> KLIK SINI

Yang dah menyertai :


*Iklan Blog* --> Blogger ni nak ajak sembang pasal LOVEY-DOVEY & logiknya

13 da sign...anda???:

sab said...

eeeuuuuwwww....tk kenan la nok! haha

faizlaster said...

Maksud Wordless Wednesday: Setiap hari rabu, semua blogger post gambar di blog mereka tanpa meletakkan sebarang keterangan untuk menjelaskan gambar tersebut, biar gambar yang menceritakan semuanya.
hihik

Cik Bell said...

hadoii...malu jer..huhu

Sarah Mohd Saleh said...

eh2 mereka bukan pilihan saya

Tasha said...

bnyk la sngt kan... :P

An Najwa said...

byk pilihan tp hakikat'y kuasa memilih di tgn lelaki cz laki yg lafazkan akad....tol ark?

kaizen said...

sab : yeke nih?? hehehe

faiz : yg bawah tu tok kontess laa

Cik Bell : tp betul la kn??

Sarah : bukan ek?? tp slalu dgr brite pompn lari ikot dorg2 nih

Tasha : hehehe siket ker??

An Najwa : yes!! 100% rite!!

Lyssa Faizureen said...

banyakk pilihann ? HAHA .

Solihin Zubir said...

kita ada byk pilihan x?
bibik? haha..

zaty luvlianncezzz said...

tp bla masuk U sket je lelaki nya. huhu

S a l a m r a m a d h a n~
Jum hayati di sini (^o^)
balik KAMPUNG!!

rathiqah azmira rosli said...

pilihan banyak tape.yang penting pilihan tu tepat

:)

Afiqa Dayana said...

byk pilihan ?
susah nk pilih yg terbaik nih .
hihi :D

kaizen said...

kak Lyssa : btol la kn??

SZ : pilihan selain bibik, gadis thai, vietnam n latest magribi...

zaty : btol3...

azmira : yess!! it true...

afiqa : senang jer... hehehe

Pages

NuffX