Tuesday, August 09, 2011

Sesi TERJAH MENERJAH

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Alhamdulillah follower blog yang x seberapa ni ah cecah 400++ dan kali ni aku nak meraikan follower ke-300 & 400 sekaligus. Jom terjah Blog dorg...

300th



400th



Special Promote BLOG


Terima Kasih yang tidak terhingga kepada semua follower dari 1-400++ sekarang kehadiran anda sekalian ke blog ini amat2 dihargai apatah lagi bila anda memberikan idea/nasihat di ruang komen yang membantu menjayakan blog ini sehingga ke tahap ini.

PERHATIAN!!! Ada sebahagian besar follower yang aku x dapat nak jejak blog anda kerana di profile Blogger anda tidak menunjukkan link ke Blog anda jadi bagi memudahkan aku.. korg boleh ke ENTRY INI untuk letakkan link korg supaya aku boleh terjah menerjah blog korg.

Juga jemput ke Blog yang aku uruskan dgn Cik Yana (bukan Yana artis kat atas tu yer...) 


Selain itu sempena nak raya ini aku akan mengadakan Contest untuk bagi duit raya kat korg... untuk itu ESOK entry Wordless Wednesday aku akan berikan syarat2 korg untuk menyertai contest ok??

*Iklan Blog* --> Blogger ni nak share TIPS PERSIAPAN PERKAHWINAN
*Iklan Blog* --> Blogger ni pulak bagi hint KIASAN Wanita bila MERAJUK --> bagus tok boyfriend2 kat luar sana....
*Raya x meriah kalau korg xdpt duit raye Rm10k & korg tak guna kereta yang jimat minyak ni...

9 da sign...anda???:

riben putih said...

congrates! =)

Ca Ezah said...

lama tak datang sini..dah berwajah baru da blog kaizen..hehe

Bintang Biru. said...

waahh,
best la follower dah 400
hehehe
XD

Ken Wooi said...

lucky followers :)

madammondoq said...

wah.. ramainya follower dia.. tahniah!!

Yatie Musa said...

tahniah! hehe.. ade contest?.. wahh,, kalau x join xleh dpt duet raye? =..='

Irshadim said...

tahniah cecah 400 followers!

Unknown said...

lama tak mai blog hang kaizen..lain dah skarang..
p/s : nk gk dipromote ! hahaha

Halusinasi said...

tahniah sudah ada 433 follower^^

Pages

NuffX