Wednesday, June 29, 2011

Minggu Lepas Hanis Zalikha.. hari ni Miss Librarian pulak....

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
*Win iPad 2 HERE, HERE & HERE

Facebook & Blog telah digunakan untuk sepenuhnya oleh masyarakat... kalau dulu cinta internet mungkin orang x percaya tapi dah berapa ramai artis yang kahwin yang perkenalan bermula di-Facebook?? cer-kire... aku pon x ingat sangat tapi ade 2-3 orang artis yang berkenalan dengan pasangan masing2 melalui FB jer kn??

tapi zaman dah berubah.... kalo dulu manusia yang cari jodoh nih dah haiwan peliharaan pulak nak carik jodoh...
 x caye?? tgk bawah nih....


see?? siap bagi no hp lg...
*AMARAN!!! cntc jika anda berminat untuk mengahwinkan kucing anda sahaja....bukan untuk mengorat...

yang kedua... kakak aku yang howt nih pulak buat kat blog dia...
mentang2 laa hari ni Wordless Wednesday howt mama nih taruk pic pet dia untuk keberape kalinyer pon aku xtaw... kali nih katenyer nak carik jodoh tok kucing beliau...
 MEH TENGOK SINI... korg boleh cntc beliau jika berminat...

p/s : sila jangan saman saya!!!

8 da sign...anda???:

Mawar Berduri said...

kucing pon cari jodoh kat fesbuk.. hebat2..

kaizen said...

mmg hebat kucing2 nih....

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

hahaha~ ala omak kawenkan kucing ku... =P

kaizen said...

ahaha.. balik kg minx omak carikkn kucing betina yer....

NURUL AINI NORAZMAN said...

wahh,.nk carikkan jugak la jodoh utk hamster,.=p

Black Winter said...

mcm2 hal. comel je kucing kene iklan camtu. haha...

Halusinasi said...

haha, kucing pun perlukan jodoh untuk mengawan^^

kaizen said...

Nurul Aini : try la wat entry

Black Winter : comel mcm tuan2 dorg gak

Halusinasi : nape la dorg x carik sendirik??

Pages

NuffX