Saturday, March 05, 2011

Alhamdulillah...ade jugak...tq sangat3....

Assalamualaikum & salam sejahtera

sedar x sedar da msuk bulan Mac tahun 2011 ni...
sedar x sedar jugak follower ak naik mendadak dari 30 lebey ke 125 skrg nih...
terima kasih yg x terhingga aku ucapkn buat semua follower aku...
penambahan follower jugak menunjukkan penerimaan segala perkongsian ilmu/coretan2 kt blog aku...

kpd semua blogger yg dah pon tlg review blog aku...
tq byk2...berikut adalah senarai blogger yg dah pon review/linkkn blog aku kt blog dorg..

1. Ayinayob (2x aku di review oleh beliau)
2. Taufiq Helios (tlg review blog aku ni kt blog beliau..rjin gler tlg pomot blog org len...)
3. Yuyu Zulaikha (link b4 gath n after gath)
4. Ben Ashaari (link bloglist)
5. Eija Hassan (review khas)


kpd follower2 yg aku blom follow korg balik...
tlg tgglkn link entry korg yg plg2 best utk aku bace...
x follow x bermakna aku x singgah blog korg...
baru2 ni ade yg un-follow aku...
ptot nyer mase aku tulis entry ni follower aku 126...
tp sbb ade yg un-follow aku tu yg jdi 125 balik...
xpe laa..nk wat camne...da bukan rezeki aku...
mungkin blogger tu rase blog aku ni x bermanfaat sgt...
mungkin jgak sbb entry aku yg s blom ni(sbb dia un-follow lepas aku post entry tu)
atau mungkin jugak yg dia mengharapkn aku follow blog dia pulak...
ape pon aku minx maaf sgt2 ats segala kekurangan blog aku yg x seberapa nih...



terima kasih yg x terhingga sbb sudi follow...
tlg tego mane yg ptot ye kwn2...

10 da sign...anda???:

masnurain said...

tahniah ye kaizen..~~~


apa ni..?!

solat di awal waktu.. apa yang HEBAT nya?

tahu kebaikan bercelak?? jom bace!

HEARTBEAT lagi senang bagi duit dari NUFFNANG..!

Yuyu Zulaikha said...

hehehehe... saye tertampal di entry tu ^^

Muhammad Zulhusmi said...

sob sob
tacing... T_T

kaizen said...

tq sumer...

loona said...

sob sobs... ><

roxxete said...

waaaa..tahniah setinggi2 langit ^^

kaizen said...

tq ika...
sorg lg nanges....

Debunga Liar said...

tahniah

HaKim is MiKaH said...

nama akuuu.........TIADA

ok,nak sentap...
hahaha

anyway,anda ditag!!

http://hakimlifeisastory.blogspot.com/2011/03/bloglist-budak-kuat-makan.html

kaizen said...

ko nih mmg la akim!!!

Pages

NuffX