Friday, March 11, 2011

bangge jap pastu segan gler....

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

entry kali ni xnk cter ape2 pon sgt...
just nk BERTERIMA KASIH pd semua follower2 yg sudi membace penulisan2 kt blog ni
skang ni nk kate tiap2 hari ade org follow tu mmg x laa...
tp tiap2 mggu ade jugak penambahan follower tu..
n yg plg best skali yg follow tu blogger2 yg da otai/pemes/byk gler follower de....
pergh...BANGGE jap....
jap je laa...
sbb aku segan gler dgn dorg nih...
yela..dorg follow aku tp dorg x komen2 entry2 blog aku....
erk!!?
tp aku rase entry aku x ckop bagus kot...
so aku nk minx sgt3 kt blogger otai/pemes/byk gler follower de...
tego2 la mane2 yg ptot....
.....(T_T)....

*tlg bg pendapat korg..x kesah la otai ke newbie ke...
*same2 la kita memeriahkn dunia blogging ni...

9 da sign...anda???:

OnlyZul said...

tak berada dlm kategori diatas..hahah

Unknown said...

nak komen tapi juge tak berada pada golongan kolongan orang orang otai. hahaha. tapi overall the way you write dah best. mungkin rajinkan lagi update kot. :)

Anonymous said...

kalau boleh, elakkan penggunaan word2 shotform. :)

Halusinasi said...

hehe...tahniah!! anda adalah follower sy ke 444...

bangga jugak ni...^^

Qaseh Dalia said...

xleh nak komen sbb belum jadi otai haha..

kaizen said...

qaseh : awk ade polower beribu-riban...

Tokanpuakajoran® Cikgu Budr said...

singgah sambil follow kat sini

Abang Long said...

Ada sesetengah blogger macam newbie tapi sebenarnya otai yg sedang buat promosi blog baru mereka...just carry on berblogging dan tulis saje ape yg kamu suka..

kaizen said...

tokan : tq sbb follow..nk tny, entry sy yg mane memberi info pd anda sbgai kaki joran..sy juga suka blog anda berkenaan pertanian tu...[dah bookmark]

Abang Long : tq sesangat..boleh bg link blog x?? nk tgk jugak...

Pages

NuffX