Saturday, March 26, 2011

Artis Oh! Artis....

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

pinjam tagline Oh! dari semua website yang pakai Oh! didepan...seperti Oh! Artis, Oh! Media, Oh! Tidak dll...
kali ni nak cter pasal artis...
baru2 ni semua media & blog kecoh pasal Miera Liyana...
mesti semua dah tahu sebab musababnye kan? kan?? kan???
punca benda ni jadi heboh sebab ke-seksi-an Miera Liyana pada Majlis Malam Gala Rafflesia
lepas dari majlis tu Miera Liyana pun minta maaf & bagi alasan...
ok fine...kalau betul la alasannye tu....[tangan ke dada, mata ke atas]...
tapi aku tersentap bila baca statement ni "Nampak sikit jer...bukan nampak semua.."
dari blog Kak Maera...
PERGHHH!!!!
nampak sangat la yang dia mencari publisiti murahan....
mula2 kata x sengaja...tetibe keluar pulak statement macam tu....
erk!??
mcm lalang..xde pendirian...
artis-artis lain kalau dorg wat salah komfom senyap lepas minx maaf....
tp yang sorg nih??

*umur baru 18 dah pakai mcm tu...agak2 bila makin femes nnt pakai mcm mane pulak yer??

5 da sign...anda???:

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

memg sgt memalukan...tgk kat Galaksi smlm..same yg tgk mesti rase cam --ish tak patut btul bdk nie..

Halusinasi said...

pemikiran budak tak matang, nak jugak menjawab. senyap2 lepas buat salah takpe gak...

kaizen said...

kak maera : tu la...geleng pale....

Halusinasi : tawu xper....silent is better..

AyinAyob said...

pale hotak die nampak sikit je. sapai brass pad die pun nampak. leh kate sikit. zzzZZZ.

kaizen said...

ayin : sikit bg dia la kot...ape kate next time event kite swoh dia pkai transparent nyer baju..tu baru byk kot bg dia.....hahahaha

Pages

NuffX