Saturday, March 19, 2011

Segmen Blog Impian Aku....

Assalamualaikum & salam sejahtera

aku nk buat 1 segmen laa....
segmen ni senang giler+kacang putih smpi korg boleh type even pejam mate...
nmpk x betapa kacangnyer....

ok meh aku nk cter blog idaman aku...

-design blog aku mesti la simple+ringan=cepat loading(supaya pembaca/polower aku x tertunggu2)
-kalo boleh aku nak blog aku ni ade widget pelawat terkini/meter yg tunjuk bape org tgh usha blog aku dll
-header yg mantop+cantik..menarik ko mmg da bomb amat2 diperlukan..
-widget list lagu yg simple pon best gak kalo letak...
-ruang komen menggunakan intenst debate@yg same jenis dgnnyer...(BroFramestone nyer best...)

contoh blog :

Digital Noob

Muhaimin

SYARAT2 SEGMEN :

1. letak tajuk "Blog Impian Aku" kt entry korg...
2. sila kreditkan blog@entry ni kat entry tu..(moge2 ramai yg nak join)
3. tolong linkkan contoh blog or blog yg korg kagum cm aku buat kat atas...(x kisah bape pon)
4. dah selesai tu tinggalkan link korg kt ruang komen ni ok??(aku nk blog-Jog kat entry korg)

*Segmen ni TIADA limit masa

*moge2 ramai la yang join...


8 da sign...anda???:

zalikhaazman said...

ni hatim ke yg buat segmen niyh?ngeee

kaizen said...

op coz la my dear junior.....

Muhammad Zulhusmi said...

atem.
kalau aku join, ak tak serius tau.
hehehehe

zalikhaazman said...

owh..yeke..baek :)
sy cbe nnti!haha

kaizen said...

zul : da buatkn?? ltak link kt komen nih...

ika : tq sudi join...

Halusinasi said...

dah buat!

http://halusinasi90.blogspot.com/2011/03/segmen-blog-impian-aku.html

tiafazunia said...

amboi! kemaen buat segmen!

kaizen said...

sila join segmen dgn kadar segera...hahaha

Pages

NuffX