Saturday, March 26, 2011

Down

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

mood : seriously down

siyes aku cakap aku tengah down...se-down traffic blog aku ni[xde hapdet xde la traffic mencacak2]..
segala benda aku buat x menjadi...
ade saje yg buat aku rase x kena....
ade saje yg buat aku rase nak marah...

study : makin berlambak report+asignment+project+test
social life : sekarang ni tgh perang dunia
blog : xde mase+idea kering kontang/mengarut2
kesihatan : x menentu...

dalam aku down ni ade pulak pihak2 tertentu nak bermain api dengan aku....

bak kata pepatah 'ikut hati mati, ikut rasa binasa'
kalau aku bertindak melulu keadaan akan bertambah buruk... 

kawan2 : ko bagi jer sedas dua kat dorg...
aku : ikutkan memang boleh...tapi tu menunjukkan aku same jer cam dorg...
kawan2 : aku nak gak tgk ko 'beraksi'...
aku : jangan...'aksi' aku bukan kosong...bapak aku x bagi...

*aku nak tgk sejauh mane korg boleh buat...

15 da sign...anda???:

Unknown said...

eh eh. sabar lah babe. rilesk okey. awak sangat kuat. though i don't really know you. tapi awak memamng sangat kuat kot.!

kaizen said...

ayin : sabar pon ade hadnye...ni dah tahap merah...sikit lg tahap oren...kalo da msuk oren tu da xleh buat ape laa..terima je laa segalanya...

Unknown said...

relex lah. yang bersabar tu yang menang sebenarnye. ye. jangan ikut amarah. setan sume tuh

kaizen said...

tah laa...

anne jasmine said...

huhu... takutnya.. gnas btol entry... sabo2

. said...

rileks saja.. :)

kaizen said...

anne jasmine : ganas ke?? sori laa...ter-emo kot....

kaizen said...

cayunk_puyu : tgh rilex+warm-up bdan/tgn/kaki

Halusinasi said...

awk, sabarlah byk2 ye...kalau dh tahap merah, awk kna lepas geram kat sesuatu, bukankat dia. nanti buruk alamatnya...

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

rilek2..jgn emo-emo..nanti cepat tua..hihihi~biase la awal2 blogging byk cabaran tau..dh lame2 ok je.. =)

kaizen said...

halusinasi : da cube byk2 bersabar ni...

kak maera : pasal blog xpe lg...tp tang social life/study tu mmg xleh nk kompromi....

FaKArePa!n said...

sungguh mlang hidup ko ni..

jom tengok..
ADUN DAP Kata Orang Melayu Juga Pendatang

kaizen said...

FaKArePa!n : nak buat camne...aku kn newbie...

Bro Framestone said...

ikut je cam bro.. wat xtau sudah...

bro pun kenkadang down.. tp kena cari kekuatan, mungkin dengan cara yang berbeza

kaizen said...

bro : nak carik tempat yg tenang kt mane ek??

Pages

NuffX