Thursday, May 26, 2011

ni MAK Virus pulak serang blogger2 --> Dulu-Kini & Selamanyer...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

kalau sebelum ni aku ade citer VIRUS melanda blogger2...kali nih aku nak citer pasal MAK Segala Virus kepada blogger tapi virus ni banyak melanda & berjangkit kat blogger2 NEWBIE!! 
-->nasib baik la aku dah pulih dari virus nih....

nak taw MAK Segala Virus nih??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

VIRUS IFU-UFI = " I FOLLOW U, U FOLLOW I "
sumber : gugel
ni la virus yang sentiasa berkembang...aku pon x taw la nak buat macam mane lagi dah...kalu virus yang dulu maybe orang lain boleh tolong tapi virus nih 100% bergantung pada diri sendiri...dulu mase aku start aktif dalam berblog nih ade jugak terikut2 tapi aku xde la cakap direct menda alah ni kat mane2 blog just sape yg follow blog aku so wajib aku follow balik blog dia melainkan kat profile dia xde link ke blog dia...tapi lame2 aku jadi bosan..bosan bukan sebab ape...bila aku follow satu2 blog tuh aku mengharapkan sesuatu yang boleh dipelajari atau buatkan aku berfikir...bila aku tengok entry satu2 blog tu makin lama makin bosan aku akan unfollow...

dah banyak blogger2 femes buat entry bila ade yang kate dorg sombong sebab x follow blog lain...hello derr...blogger femes2 tuh semua manusia biasa gak cam kite...ade yang masih belajar & ade yang dah berkerjaya serta yang dah berumah tangga...masing2 ada tanggungjawab masing2...so korg kena la faham...berblogging bukan kerja dorg 24jam lain la blogger sepenuh masa macam Cik Epal ke..Ben Ashaari ke...tapi korg pikir balik ade x Cik Epal or Ben datang blog korg?? follow korg?? ni persoalan yg ditimbulkn oleh sorg blogger yang mengomen di entry Sam Posmen --> sila bace komen sampai abes....

aku bukan la otai untuk memberikan pandangan tapi x salahkan nak meluahkan pandangan aku pulakkan??
banyak buruk dari baiknyer mengamalkan IFU-UFI nih....maybe next time aku akan ulas baik buruknyer...

*Rm1000 to WIN TOMORROW!!!

2 da sign...anda???:

cik azeya said...

tu kes tak ikhlas tu. malas nak layan kalau ade geng macam ni. melainkan dia komen banyak2 baru lah follow dengan sepenuh hati, adil kan? kite nak orang yang boleh bagi manfaatkan dekat blog kite bukan sekadar tambahkan angka semata mata.

:)

Jue_ilias said...

egt virus ape lar td. haha

Pages

NuffX