Tuesday, May 24, 2011

Review : Chuck Season 4

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Chuck?? sape yang x tengok rancangan ni kat AXN dulu?? mula disiarkan pada tahun 2004 dan sekarang telah pon memasuki musim ke 4...

sinopsis

Chuck & kawan baiknya, Morgan memulakan misi mencari emak Chuck yang dikategorikan M.I.A (missing in action) berdasarkan fail yang ayah Chuck tinggalkan di ruang bawah tanah rumah mereka yang lama. Musim ini Chuck telah ditugaskan mengendalikan Operasi Bartowski (nama pasukan Chuck) dibawah pemantauan terus Jeneral Beckman. Musuh kali ini ialah Volkoff. Kejutan demi kejutan dalam musim ke-4 ini dan sesuatu yang menarik dihujung episod musim ini.

musim ke-5 mungkin musim terakhir bagi peminat Chuck samalah kita nantikan bagaimanakah penyudah ceritera ejen perisik yang bernama Chuck Bartowski

from left  :
Adam Baldwin as John Casey
Yvonne Strahovski as Sarah Walker
 Zachary Levi as Chuck
Sarah Lancaster as Elleanor @ Ellie --> Chuck sister
Ryan McPartlin as Devon @ Awesome --> Ellie's husband
Joshua Gomez as Morgan Grimes --> Chuck best friend
aku x pasti season 4 ni dah tayang kat Msia ke belom sebab aku download secara mingguan setiap kali siri ni bersiaran mengikut waktu Amerika.

p/s : sape2 nak Chuck Season 4 nih boleh contact aku tapi subtitle xde laa...

6 da sign...anda???:

iniialahaku said...

aku ada 1st episod je yg no 4 ni...gmbar cntik x bro???macam nak sgt ni...hehe

baru smlam aku habis khatam yg no 3...

kaizen said...

gambar cantik...tp mcm aku ckp laa...subtitle mmg xde...kalo ade pon yg episod awl2 jer sbb aku donlod kt mediafire jer time tu..lebih separuh aku donlod gune torrent

iniialahaku said...

no halla..aku janji gmbar cntik je...ala, dia ckap omputih kan???hehehe...

kaizen said...

inbox aku kat fb k??

Anonymous said...

All can be

Anonymous said...

CHUCK DAH SEaSON 5 KAN...tapi S4 x tengok lg.. ade sipan lg ke chuck season 4? Pm pls..

https://www.facebook.com/Khairul.Assyuhadah

Pages

NuffX