Wednesday, May 11, 2011

Salah SIAPA?? Suami atau Isteri??

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

macam biase....bangun pagi bukak paper online yang free...
bukak jer Metroll 
Forensik menemui kelonsong peluru

erk!? gler kentang...
tapi sape yang salah??
SUAMI ke ISTERI??

Think positive ye...kite x tahu ape yang berlaku dalam rumah tangga mereka.
 "tapi dah sah2 si isteri tuh kantoi curang" kate suara2 orang ramai
aku : lekk luuu.....
bukan ape...bagi ruang untuk si isteri tu jelaskan perkara sebenar...kadang2 paper ni letak taruk gempak2 jer lebih tapi betol nyer x jugak.....

4 da sign...anda???:

salemaziz said...

macam melampau je tajuk eh..haha

kaizen said...

xde la melampou mne...huhuhu

Simpleblanklife said...

Metro ok lagi ko tajuk dia. tengok KOSMO macam mana? lagi provoke gila vavi dowh....HAHAHA

kaizen said...

rase kena tukar la name dia....

kosmok ok x??

Pages

NuffX