Saturday, April 23, 2011

Ni Hukuman kat Dunia...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Dan janganlah kamu mendekati ZINA sesungguhnya ZINA itu adalah suatu perbuatan yang keji. 
Dan satu jalan yang keji. 
Surah Al-Israa, Ayat 32

kali ni aku nak cuba ulas paper yg aku sempat bace pagi td...


tu baru Allah S.W.T bagi hukuman kat dunia...belum akhirat lg...
benda yang Allah S.W.T dah larang nak jugak buat...kan Allah tarik balik nikmat(zuriat) tu...
semoga kita semua mendapat iktibar dari kisah ini...

Dari korg pikir nak buat benda2 x berpekdah tu baik korg berbakti dgn Msia....

1 da sign...anda???:

GadisKechil said...

suke post ni gile punye. pendek tapi terbaek. salute lah sebab selalu ade je hadis hadis yang best best. jeles ni. :)

Pages

NuffX